piątek, 5 maja 2017

(Premiera) Teledysk już jest!


 Tak jak kilka dni wcześniej poinformowała nas o tym Martina na swoich mediach społecznościowych, dziś w sieci ukazał się następny, i już ostatni z tej płyt, teledysk - do piosenki Si Tu Te Vas. Zobaczcie jak się prezentuje!


W teledysku na początku mamy krótki wstęp, w którym Martina opowiada o swoich uczuciach:
Wróciłam... wróciłam aby oddychać... wróciłam aby zobaczyć siebie i czuć, że żyje... wróciłam, bo zdałam sobie sprawę, że jeśli ja się nie uratuje to nikt nie zrobi tego za mnie... wszystko było ciemne... nie czułam się panią mojego życia... został kawałek mojego serca... cierpiałam... i w tej ostatniej łzie bólu zobaczyłam światło, które mnie uratowało... światło które jest w każdym z nas
Cały teledysk jest naprawdę świetny, oddaje charakter tej piosenki. Widać, że Martina i jej ekipa się bardzo postarała. Clip kręcono przez dwa dni i jedną noc, tutaj Tini pokazała siebie. Już nie jest malutką dziewczynką w sukience, za którą uważa ją spora część osób. Jest po prostu sobą.

Piszcie w komentarzach jak wam się podoba teledysk. Co o nim sądzicie?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wasze komentarze pomagają nam w tworzeniu tego bloga, tutaj możecie wyrażać swoje zdanie, dzięki waszym komentarzom ten blog staje się lepszy :)
Macie uwagi, pomysły, porady wszystko zapisujcie w komentarzach!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka