czwartek, 30 marca 2017

(Relacja) Got Me Started Tour - Włochy

Wielkimi krokami zbliżamy się do koncertów w Polsce, mam nadzieję, że już się przygotowujecie. A tymczasem przychodzę do was z relacją z wizyty Martiny we Włoszech, gdzie zagrała dwa koncerty - w Mediolanie i Rzymie. Zapraszam do rozwinięcia posta ;)
Koncert miały miejsce w Mediolanie (28 marca) oraz Rzymie (30 marca). Każdy z nich był wyjątkowy i trochę różnił się od siebie. Pojawiły się znane nam piosenki "En mi mundo" oraz "Libre Soy", lecz Martina zaśpiewała je w języku włoskim (Nel Mio Mondo i All'Alba Sorgerò). Podczas show w Rzymie były małe problemy techniczne ze światłem, dlatego Martina nie mogła się unieść podczas piosenki Libre Soy. 




Jeżeli chodzi o Mediolan, to ten koncert na długo pozostanie w pamięci. Prowadzącą była Greta Menchi, którą mogliśmy poznać w jednym z filmików Tini. Podczas piosenki "Siempre Brillaras" Martina spełniła marzenie dwóch fanek, wzięła je na scenę i zaśpiewała z nimi. To na pewno było wielkie przeżycie. Kiedy 19-latka śpiewała "Ser Mejor" popłakała się. Kiedy na to patrzyłam to również uroniłam kilka łez.


Co sądzicie o koncertach? Chcielibyście zaśpiewać razem z Tini? Jak wam się podobają fryzury Martiny? Która jest waszą ulubioną?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wasze komentarze pomagają nam w tworzeniu tego bloga, tutaj możecie wyrażać swoje zdanie, dzięki waszym komentarzom ten blog staje się lepszy :)
Macie uwagi, pomysły, porady wszystko zapisujcie w komentarzach!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka