sobota, 28 stycznia 2017

Kup 2 w cenie 1! Got Me Started Tour

 Czas leci jak burza, a do koncertów Martiny pozostało coraz mniej czasu. Z racji tego, iż pozostało sporo biletów, Livenation wprowadził promocje, i to nie takie małe. Jeżeli jeszcze nie macie biletów to radzę wam się pospieszyć, bo zaraz ich nie będzie.

W Polsce odbędą się 2 koncerty, w Krakowie 3 kwietnia i w Łodzi 6 kwietnia. Promocja polega na tym, iż jeżeli kupicie dwa bilety to zapłacicie co najmniej połowę mniej. Oczywiście dalej można kupować bilety pojedynczo, ale wtedy płacimy normalną cenę. Promocja trwa tylko do 29 stycznia do godziny 23:59. Poniżej macie ceny za bilet, jeśli kupicie dwa:

PROMOCJA 2 za 1 - Płyta przód 149,50 PLN
PROMOCJA 2 za 1 - Trybuny 149,50 PLN
  
PROMOCJA 2 za 1 - Trybuny 124,50 PLN

PROMOCJA 2 za 1 - Trybuny 99,50 PLN

PROMOCJA 2 za 1 - Trybuny 74,50 PLN
Ja niestety nie skorzystam z promocji, ponieważ kupiłam bilet już wcześniej, ale to wspaniała okazja, ponieważ część z was pewnie wybiera się na koncert z rodzicami lub przyjaciółmi.  Być może jest to spowodowane tym, iż sprzedaż nie szła zbyt dobrze. Ale jestem pewna, że do czasu koncertów bilety zostaną wyprzedane. Pamiętajcie, że promocja dotyczy zakupu co najmniej dwóch biletów.


Jedziecie na koncert Martiny? Macie już bilety? A może zamierzacie kupić?

1 komentarz :

  1. Ja już niestety kupiłam bilet, ale mam nadzieję, że w końcu rodzice innych tinistas dają się przekonać na koncert.Trzymam kcuki! Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze pomagają nam w tworzeniu tego bloga, tutaj możecie wyrażać swoje zdanie, dzięki waszym komentarzom ten blog staje się lepszy :)
Macie uwagi, pomysły, porady wszystko zapisujcie w komentarzach!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka