środa, 14 grudnia 2016

(Wywiad) Tini Stoessel - kocham spać!


Dziś przychodzę do was z dość krótkim wywiadem z Tini. Zapraszam do rozwinięcia postu ;)

Co najbardziej lubisz w tym, że pochodzisz z Argentyny?
Jestem dumna ze swojej ojczyzny. Kocham moją rodzinę i przyjaciół, a także wszystkich Argentyńczyków. Są tacy mili i przyjaźni. Oprócz tego mamy argentyńską tradycję "asado", którą uwielbiam!

Kiedy postanowiłaś, że będziesz śpiewać i występować?
Chyba jeszcze zanim nauczyłam się mówić! Wydaje mi się, że zawsze o tym wiedziałam. Muzyka towarzyszyła mi cały czas, chciałam tańczyć przy każdej okazji. Razem z przyjaciółmi przygotowywałam występy dla swoich rodziców, czym doprowadzałam ich do obłędu! Nadal śpiewam przed lustrem, z ręcznikiem na głowie i szczotką zamiast mikrofonu.

Czym jest dla ciebie muzyka?
Co mogę powiedzieć... Traktuję ją jako sposób oderwania się od świata. Kiedy słucham muzyki, czuję się wolna, bezpieczna i szczęśliwa. To mój sposób na wyrażanie siebie.

 Poza śpiewaniem i występowaniem, jakie masz talenty?

Spanie! Nie, żartuje :) Hmm, wydaje mi się, że jestem dobra w układaniu koleżankom włosów i robieniu makijażu. Uwielbiam to. Pod tym względem jestem typową dziewczyną. (Spanie też wychodzi mi świetnie. Potrafię zasnąć w każdym miejscu.)

To by było na tyle, mam nadzieję, że wam się spodoba :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wasze komentarze pomagają nam w tworzeniu tego bloga, tutaj możecie wyrażać swoje zdanie, dzięki waszym komentarzom ten blog staje się lepszy :)
Macie uwagi, pomysły, porady wszystko zapisujcie w komentarzach!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka