piątek, 16 grudnia 2016

Tini i Cacho Castana #TiniConCacho


 Popularny piosenkarz i idolka nastolatek w piątek w spektaklu w Colón. Zobaczcie jak wyglądało ich pierwsze spotkanie próba przed występem! Zapraszam do rozwinięcia postu :)
Za dwa dni zadebiutują w teatrze w Colón, Cacho Castaña i Tini Stoessel zaśpiewają razem po raz pierwszy. Pod czujnym okiem Marina Rosenthal, żona popularnego piosenkarza, będzie tańczyć tango do piosenki "Y apareciste tú". Próba odbyła się w tą środę w Asociación Unione Benevolenza w mini centrum. "Zaprosili mnie, abym zaśpiewała z nim. Poznałam go trochę bliżej, kiedy zaczęliśmy próby... Cacho jest częścią historii, wyznaczył pokolenie moich rodziców. Jestem szczęśliwa, bardzo wdzięczna, że do mnie zadzwoniono", opowiada była gwiazda serialu "Violetta" dla prasy.

Wielkie zdenerwowanie podczas prezentacji na żywo: "Nigdy nie śpiewałam tango!", powiedziała, 19-letnia artystka, która jest w tym doświadczona. Śpiewała w Hiszpanii, Włoszech i Niemczech, a to tylko kilka z państw europejskich. Ostatnio zaśpiewała piosenkę dla pokoju, napisaną jeszcze przez Prezydenta Stanów Zjednoczonych, Baracka Obamy.

Martinie będą towarzyszyć jej przyjaciele. Wśród nich będą: Valeria Lynch, Palito Ortega, Alejandro Lerner, Marcela Morelo oraz Daniel Agostini, Ariel Pucheta, Rocío z Grupy Play i Gladys la Bomba Tucumana. Jestem bardzo dumna z Martiny, że będzie mogła uczestniczyć w takim wydarzeniu i zdobyć nowe doświadczenie. A wy co o tym myślicie? Filmiki z próby możecie obejrzeć tutaj.

Cieszycie się razem z Martiną? Myślicie, że to będzie udany duet?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wasze komentarze pomagają nam w tworzeniu tego bloga, tutaj możecie wyrażać swoje zdanie, dzięki waszym komentarzom ten blog staje się lepszy :)
Macie uwagi, pomysły, porady wszystko zapisujcie w komentarzach!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka