piątek, 26 października 2018

(Premiera) Quiero Volver


No i wreszcie doczekaliśmy drugiego albumu Martiny! Data albumu na całym świecie została zaplanowana na 12 października, lecz w Polsce możemy trzymać płytę w naszych rękach dopiero od dzisiaj. Długo wyczekiwany albumu Stoessel zawiera 11 utworów w różnych gatunkach muzycznych...

Długo wyczekiwany, drugi album Martiny Stoessel 
Na krążku nie zabrakło doskonale znanych już fanom duetów: „Quiero Volver” z Sebastianem Yatrą, „Consejo de Amor” z Moratem oraz „Princesa” z Karolem G. Na listę utworów trafił również singiel „Te Quiero Mas” z gościnnym udziałem Nacho. Ten ostatni utwór ma już łącznie ponad 113 mln streamów i wyświetleń na całym świecie.

Tini zdobyła olbrzymią popularność za sprawą roli w serialu „Violetta”. W mediach społecznościowych artystkę obserwuje 11 milionów osób. Debiutancki album wokalistki zatytułowany „Tini” ukazał się w 2016 roku i zgromadził na całym świecie ponad 287 mln streamów audio i video.
Tracklista:
  • 1.Quiero Volver 
  • 2. Flores
  • 3. Princesa  
  • 4. Like That
  • 5. Por Que Te Vas 
  • 6. Waves
  • 7.Consejo De Amor 
  • 8. Never Ready
  • 9. Love Is Love
  • 10. Te Quiero Mas
  • 11. Respirar
Album dostępny w wersji fizycznej tutaj. Moje odczucia po odsłuchaniu albumu są bardzo pozytywne. Najbardziej moje serce ujęła piosenka Respirar, ponieważ wyzwala we mnie uczucia i emocje. Cały album bardzo mi się podoba, jestem bardzo dumna z Martiny, bo widać jak bardzo się rozwinęła od czasów pierwszej płyty. Da się również zauważyć różnicę w jej angielskim. Jest o wiele lepszy niż wcześniej.

Jak wam się podoba album? Co sądzicie?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wasze komentarze pomagają nam w tworzeniu tego bloga, tutaj możecie wyrażać swoje zdanie, dzięki waszym komentarzom ten blog staje się lepszy :)
Macie uwagi, pomysły, porady wszystko zapisujcie w komentarzach!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka