niedziela, 18 lutego 2018

Historia, która na zawsze pozostanie w naszych sercach...


Dziś jest bardzo szczególny dzień. To już 5 lat od kiedy zaczęła się nasza historia. 5 lat przez które dorastaliśmy, uczyliśmy się, popełnialiśmy błędy. Zawarliśmy nowe znajomości, przyjaźnie, które trwają do dziś. Przez ten czas śmialiśmy się i płakaliśmy. Miliony osób,Dok które połączył jeden serial. Serial, który zmienił nasze życie na zawsze...

Dokładnie 5 lat temu zasiadliśmy przed telewizorem z ciekawością i podekscytowaniem, nie wiedząc, że właśnie zaczyna się nasza historia.
Tak kochani, to już 5 lat od premiery pierwszego odcinka Violetty, kiedy po raz pierwszy zobaczyliśmy osoby, które dzisiaj są naszą podporą, na których widok na naszych twarzach pojawia się uśmiech. Nie umiem wyrazić słowami tego co czuję. To był najważniejszy etap w moim życiu, dzięki Violettcie dorastałam poznawając wartości życia. Odkryłam miłość do muzyki, która zawsze jest moim ratunkiem, daje mi szczęście. Poznałam wspaniałych ludzi, przeżyłam cudowne chwile. Gdyby nie Violetta, to nie byłoby mnie tutaj. Jestem naprawdę wdzięczna, że mogłam być częścią tego wszystkiego. DZIĘKUJE!

 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wasze komentarze pomagają nam w tworzeniu tego bloga, tutaj możecie wyrażać swoje zdanie, dzięki waszym komentarzom ten blog staje się lepszy :)
Macie uwagi, pomysły, porady wszystko zapisujcie w komentarzach!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka