sobota, 28 października 2017

Duet Martiny z Nacho - nowa era Tini nadchodzi?

 Jak dobrze wiemy, Stoessel uwielbia nas zaskakiwać i tym razem również to zrobiła. Z dnia na dzień ogłosiła iż za kilka dni ukaże się jej nowa piosenka wraz z teledyskiem. Dokładnie dwa tygodnie temu na kanale Martiny pojawił się świeżutki teledysk. Jak się przedstawia i co myślą o nim fani?

12 października pojawiła się nowa piosenka Tini. W tym momencie teledysk obejrzało ponad 11 milionów osób! Jestem pod wrażeniem tego, jak jej kariera się rozwinęła. Dopiero co zaczynała jako 16 letnia Violetta. Powiem wam, że z początku nie byłam za bardzo przekonana do tej piosenki. To znaczy podobała mi się, ale nie zrobiła na mnie jakiegoś wielkiego wrażenia. Ale z każdym następnym jej przesłuchaniem pokochałam ją coraz bardziej. Opinie fanów były naprawdę równe. Jedni byli zachwyceni, inni uważali, iż przypomina im to polskie disco polo. Jeżeli chodzi o Nacho, to powiem szczerze, że jego głos do mnie nie przemówił. Być może jego głos po prostu nie pasował do tej piosenki, może w innym utworze reprezentował się lepiej. A wy, co myślicie o teledysku i piosence? Zapraszam was do obejrzenia, jeżeli jeszcze tego nie zrobiliście! Zostawcie swoją opinię w komentarzu ;)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wasze komentarze pomagają nam w tworzeniu tego bloga, tutaj możecie wyrażać swoje zdanie, dzięki waszym komentarzom ten blog staje się lepszy :)
Macie uwagi, pomysły, porady wszystko zapisujcie w komentarzach!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka